Sunday, October 21, 2012

Hobi Baru

Haaa..yang ni merupakan hobi terbaru aku selepas ketiadaan hamster di sisi aku. Sebabnye sume hamster aku tinggalkan kat rumah aku bagi adik2 aku jaga. Selepas boring yang amat sangat kat bilik aku ni, aku pon belila sebuah kereta yang dapat dikontrolkan dari jauh..haha. Memang xde keje sangat dah aku ni nampaknye. Aku pon mainla sorg2 kat blok aku..sari dua pastu ade jugak pengikut aku nampaknye. Ade pencabar yg beli utk berlumba ngan taiko ni..haha. Kitorg pon racingla kat dewan eon...drift punye drift sampai kete aku terbabas kat dlm longkang...memang taiko sangatla 2..jem!!

Selang sminggu pastu dtg plak pencabar ketiga..ni mmg taiko besar. Die beli kete ni utk anak sdare die, last2 die yang main. Haha..jahanam!! Aku ngah modified kete aku skang ni, dh siap nnt aku post kat u alls k..bye!




Kete aku yg tengah2 tu la..lawa x?


No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...