Tuesday, November 30, 2010

Exam STID

STID??? Agaknye ape yg korg fikirkan?? Pe kejadah STID tue???hahaaa...2 kod exam laa...nama paper tue Application Computer.Fuh,buleh la jugak aku jawab exam td..pe yg dapat jawab,aku jawab la...mane yg x dapat tu..Mmmmm tak dapet la den nak mnolong..huahua.Sebenarnya ape2 exam pon senang jer..cuma aku ni malas skit.biase la laki kann...Nasib bek aku punye tempat exam dekat jer...sebelah kolej aku jer.jalan kaki laaa..nape x nek moto?Alaaa...punye la dekat xkan nk nek moto lak kan?Bazir minyak jer...jalan kaki pon cepat sampai dr nek moto 2...Paper 2 aku blaja tentang computer,Internet Technology,Software,Hardware n componen2 dlm PC tue laa...pastu blaja lagi tentang Microsoft...alaaa yang korang blaja tulis2 tue la nk wat assigment la ape la..gitu la gamoknyer.Exam tadi pun men tembak2 jer...100 soalan tue...giler tol r.dah la jawapan iras2 jer.pening pale aku dibuatnye...start tadi kul 8.30 mlm, de r sejam pastu dak cina dh siap..ramai gak la.diorang keluar je aku dah x tenteram mase 2...dah x reti nak duk diam lak aku (menggelabah).ak mane la leh tgk org keluar,nnt ak nk keluar sama laa...dh la time 2 aku baru jawab separuh jer.2 pon x hitamkan lagi jwpn aku...pe lagi aku pon jawab la laju2 macam aku men bola..(aku ni mmg lari laju)...aku dh x tahan,aku siapkan pastu aku keluar terus..mmgla x tahan korg bayangkan dalam air-cond exam..huh nak tkencing aku.Pastu ak balik bilik,aku ketuk pintu roomate ak x bukak pon.tgk selipar ada...mmg sah orang tua ni tido laa...naseb baik aku de kunci spare yg aku simpan kat blk depan aku..aku bukak jer..mmg sah die tido.x guna punye rumet..hahaa...aku pon salin baju sume pas2 aku leh tetido lak kan...aku sedar2 bilik aku diketuk.member aku ajak makan daaa...die pon exam skali ngan aku tadi.mmg aku lapar giler time 2..pe lagi aku g makan kat Nongka (nama cafe kolej aku)...dah kenyang aku pon balik r layan blog aku la...nak upgrade sket..huhu.bye2

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...