Sunday, November 28, 2010

My Design


Introduction...
Hahaha...ni merupakan permulaan bagi aku punya reka bentuk gambar ni.Kerja2 camni la yang aku minat wat.Kalau dah minat 2 mmg ak rajin la bab2 ni.Sampai berjam2 ngadap benda ni jer...walaupun penat tapi aku seronok.Kadang2 untuk siapkan 1 design pon dah makan 2,3 hari nk siapkan.Maklumlah nak cari idea ni bukannye senang..de banyak lg corak2 yang ak wat...korg tengok je la yer..



Ni mase awal2 dlu ak blaja edit gmbr ni..time ni aku dh ganti Ronaldo kat MU



De mcm James Bond x??ni adik die...

Ni ntah pape..haha




De gaya x aku ni..nak jadi penyanyi





Aku de niat gak nak masuk Universiti Al-Azhar,Mesir ni..tp..


Ni pon cita2 ak gak...berangan nak joint kelab Manchester United


No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...