Saturday, December 11, 2010

sunyi

Mmmmm....hidup sape yg x sunyi kalau xde pasangan hidup kn??kalau org laki mst la kne ade awek kan??haha...aku?awek?girlfriend?nothing to display but kne jgk...haha.sebelum ni aku de awek...kat tmpt aku blaja ni laa...just tahan bpe bulan jer.x sampai sthun pun...mase aku sem 2 lg aku knl die..ops!!bkn aku knl die tp die yg knl aku dlu..haha.kitorg x serasi..clash sblm final exam lak 2..tp nsb bek under control..syg mmg syg tp nk wat camne klu hati dh sakit..biarlah rahsia..haha..memang kami nmpk mesra..aku pon ngan sape2 pon aku mesra gak..aku cuba cari ssuatu yg boleh hiburkan hati aku.sbb 2 la aku kne msra..xkn nk dok diam cam org gile lak kan..haha.aku ni yg dulunya adlah seorg yg pndiam..yg pemalu..aku x knl mane2 pmpuan pon kt skolah tp diorg yg knl aku.2 pon sbb aku ade akak kt skolah 2..smpai bile aku nk mcm tu??jadi pndiam?jadi pemalu??aku cuba utk berubah...itulah aku yg dahulu.tp sape yg knl aku skang ni mst x caye kn???aku bkn ape,aku just nk cari ketenangan...dan ktenangan aku 2 dari pompuan.sbb 2 la aku amat cukup mesra..bile aku ngan diorg,aku akan rase tenang,hepi,cool...skang aku dh abis exam,mase pon byk utk rilek..cuti sebulan wooo..sem dpn dh sem 4..bile la hati ni nk open balik...2 aku x taw.tp perasaan 2 tetap ade..de ramai calon.hahaa..tp de sorg ni la yg bile aku jmpa aku rse bdebar2..nk semput dibuatnye.but i'm cool...tarik nfs pnjg2..huhu...aku ni jns minat yg tdung labuh,yg sopan,leh bwk bgurau,yg solehah...tp kbnyakan jdoh ak bkn camtu...haha.maybe sbb aku kot...nk cari yg mcm 2 bmakna diri aku pon kne camtu...barulah jdoh...aku de minat kat sorg pompuan ni mse sem 1 lg..budak kos aku..ciri2 yg aku inginkan sume kat die..sem 3 ni la bru kami rpat sket sbb de wat progm sama.tp aku sedar aku ni camne..aku x sesuai utk die..wlaupun die 2 citarasa aku tp x bmakna aku ni citarasa dia kn???...so skang ni aku rilek jap..kurg la pikir psal bnda ni.pkir 2 pkir gak la nk cari...tp aku ni dh btambah tugas..dh la kne galas tugas sbg ketua blok sem dpn ni..haha.yg pntg enjoy n cool...


"Biar kepahitan,kesunyian,kesengsaraan merasa,
Agar ada sinaran kebahagiaan menanti di sana..."



No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...