Sunday, November 18, 2012

Bukit Hijau Season 2

Haaa..korg2 ingat lg x tempat ni? Tempat mandi2 yg penah aku postkan dulu. Inilah Air Terjun Bukit Hijau..Rasanya xyah nak bg detail sgt pasal tmpat ni sbb sbelum ni aku dh bgtaw dlm post pd bulan April 2012. Haa kan aku dh bgtaw korg yg aku akan gi lg tempat ni..sebab die beeesssttt..dan kali ni aku gi ramai sket dr dulu. Kalau dulu gi dlm 2 buah kete, kali ni aku upgrade sket dlm 3 biji kete. Aku, Jemy, Bacik, Forest, Pitsob, Mat Din, Hujan, Mat Ju, Kogie, Azhari, Wan & Awie..

Kitorg gerak dlm kul 12 camtula jugak. Lambat pasai apa..pasai diorg sume ni baru bangun daaa..sampai sane dekat kul 3 jugakla. Terus bersiap2 nak terjun dah..x sabar2 rasenye. Kitorg mandi jap je dlm sejam lebih sbb hujan daa..sedey taw. datang punye jauh2 berejam mandinye x sampai sejam. Korg ni la yg bgn lmbat sgt..puiihhhh!! Balik 2 kitorg singgah jenjalan kat SP MALL.


































No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...