Tuesday, January 15, 2013

Bilik Aku Yang Bernama Room

Nampak sgt dah xde keje aku nak wat kan?..Punyelah rajin aku kemas2 n hias2 bilik ni.. Orang dah nak abis sem barula nak upgrated..Mentang2 aku dok sorg2 je xde rumet ni la keje aku...Bermula dengan org2 yg renovate surau kat blok aku ni, so diorg buangla karpet yg kat surau 2 sebab nk pasang mozek..Aku ngan member2 aku ni dengan rakusnye potong2 karpet 2 sebab nk letak kat bilik..biase la nk save bajet punye pasal..Nak beli mahal kan..haha..So lepas dah ukur saiz kat blk aku 2 maka aku potongla ngan pisau kecik yg leh patah2kan mata 2..Karpet 2 selamat dipotong tapi yg x selamatnye pisau aku 2..memang jahanam pisau 2 sebab abis patah..

Lepas dah bersihkan karpet 2 dah buang habuk2 die aku letakla kat bilik. Nampak dah cun dah tapi cam ade kurang lagi. So aku belek2la dalam kotak2 aku cari brg2 yg terpakai. Aku jumpa macam2 la, ngan lampu raya pon ade skali...Ape lagi aku pon tampal gambar2 yg ade kat dinding pastu aku letak plak lampu raye. Pastu aku letak plak papan kenyataan..Nampak sgt ngah bosan kan..Sebenarnya byk benda lg aku nk wat. Tapi ni dh tinggal seminggu lbh je sebelum cuti maka aku tangguhla kerja2 penyelenggaraan aku 2. Aku sambung balik pas nek cutila..






No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...