Sunday, January 13, 2013

Exam Di Tahun Baru

Memang dah menjadi kebiasaan bagi aku pada setiap semester untuk menutup pintu pagar UUM. Setiap sem aku punye exam start awal tapi abis lambat..adoiii. Dah 7 sem aku kat sini memang ajaibla kalau exam aku abis awal..Ni minggu exam, aku tinggal 2 paper je lagi Micro ngan Strategic Management. Bab kira2 ni la yg aku paling lemah skali. Kalau kira2 tambah, tolak, bahagi, darab sume 2 blehla aku wat tapi yg ni dh tahap ape dah sampai otak aku xleh nak pikir dah jalan pyelesaian. Sampai berkulat otak aku ni...mane x nye aku masuk sini pakai sijil STAM bukanye pkai STPM n Matrik. Keje aku dulu menghapal aje kalu kira2 pon just yg basic aje...adoi exam ni pon aku Tawakkal je la pada Allah...aku abis 16 Januari 2013 ni pastu trus balik Johor. Cuti pon x sampai sbulan pon dalam 3 minggu jer...All the best untuk aku.

Buku ni..

Buku ni lagi...

Jem!!



No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...