Sunday, January 13, 2013

Steambot at Hotel EDC,UUM

Alhamdulillah..ni merupakan kali ke-2 aku menjejakkan kaki kat Hotel EDC UUM ni. Kali pertama dtg sebab ade kursus protokol, kali ni datang just nak mkn2 free je sebab pengetua aku belanja. Sebenarnya byk kali dah aku dijemput dtg kat sini tapi disebabkan ade hal sket mase 2 maka x dapatla aku dtg. Maklumla org buzy kat UUM ni..haha. Pengetua aku ni belanja sebab die dah nk sambung blaja kt oversea. Ntah bile gi pon aku x tahu..yg penting dpt mkn free. Aku gi sebuah kete aje dlm 4 org. Aku, Zul, Hujan n Pitsob. Mula2 kitorg dh ajak Mat Din sorg lg..tapi die leh demam plak kan mase 2. Nasibla kau din..haha. Pengetua aku sndri pon x smpat dtg mase 2 sebab die dari penang. So die just bank-in wet kat member aku ni Zul..Apelagi kitorg blasahla mkn pe yg ade. Dtg2 situ de waiter dok tye dlu nk mkn pe cam nak makan masakan panas or steambot then die suggest tmpat ddukla kat situ. Kitorg plih mkn steambot..aku pon x penah rase steambot kat situ. Tapi rase biase jelah..mkn aje la dh benda free..haha. Pastu kitorg sume oder Milo Ais Kaw. Air sejuk memang dapat free kat situ, kalu dah abis pon die akan dtg n tuang lagi kat kita. Papehal thanks En. Idzwan blanja kitorg mkn..Moga cepat kawen


Air Milo sudah sampai





Dah macam spageti lak kan?


Siap ade stage Karoake lagi tue...


No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...