Tuesday, December 6, 2011

MYVI AKU

Sedih dan menyedihkan apabila mendapat berita tentang kemalangan yang berlaku lebih-lebih lagi melibatkan kereta aku...waaaaaa..waaaaa...nak nangis...tak sampai setahun jagung lagi umur kereta aku ni baru je beberapa bulan tapi....emmmmmm nak buat macam mana.kena terima kenyataan yang berlaku ni.Aku redha,aku pasrah...Inilah kereta myvi aku yang telah dieksidenkan oleh budak2 yang menyewa..


p/s : kereta ni aku beli untuk buat sewa kat student2.


Kereta aku ni jenis auto dan sememangnya ramai yang menyewanya adalah perempuan sebab diorang senang nak bawak kereta auto ni.Sebab eksiden kerana pemandunya cuai.Dia nak tekan brek tapi tertekan minyak pulak sampai merempuh kedai orang.huhu







Keesokannya, aku buatlah laporan polis sebab nak claim insurans punye psl kan..aku hantar kereta ni dekat perodua..dia yang settlekan semua..




Ni lah jadinya kereta aku lepas hantar perodua.dekat sebulan aku tunggu kereta ni siap sepenuhnya..







Pastu aku balik rumah la kebetulan cuti semester dekat 3 bulan.aku modified kereta aku ni abis2..just tambah aksesori jer bagi nampak smartla sikit..












Haaa ni la transformasi kereta aku.2 baru luaran,nanti ada modal laagi aku nak modified dalaman pulak.So dah macam ni kadar sewa aku pon naik la jugak yer..

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...