Friday, May 27, 2011

Bezday Jiran Sebelah Bilik (VIDEO)

Malam td aku bukak FB...pastu de kawan aku ni PITSOB msg aku kat chat...die cakap hr ni bezday mmber aku..PIAN namenye...aku pon pakat2 la ngan member2 aku yg len ni nk kenekan si pian ni..aku pon p kedai bli tepung,telur n brg2 kperluan yg len laa...mcm2 stail nk pujuk budak ni klua sbb kitorg nk knekan kat tandas je sbb nnt senang nk cuci....aku ngn dak2 yg len dh lame stanby kat dlm tndas 2 tggu mgsa dtg...aku dok bancuh tepung ngan air dlm baldi..yg len de dh pegang tepung n telur nak baling kat budak pian ni...last2 die masuk gak dlm blik air 2...kitorg smbunyi kat blakg...aku dok wat2 cuci besen...padahal ngan stanby nk siram die..naseb bek die x pasan lg...pastu pian ni dok basuh muka kat singki...aku pon apelagi....bussshhhhh....haha..HEPI BEZDAY PIAN....baling telur n tepung...siram lak ngan air tepung ni...aku tgk pian dh mcm jemput2 dah...haha..lepas abis 2 kitorg cuci blk air...tggu pian abis mandi sume n mkn2 sket kat blk die...papepon thanks to PITSOB,POKLI,CHAPLIN,BAI,FOREST,PIAN SENIOR n sape2 la yg terlibat...ni de sket rakaman yg sempat aku rakam...HEPI BEZDAY SOPIAN SAIT YG KE-22



No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...