Thursday, May 26, 2011

Its Over

Now its OVER!! Agak2 aku leh jumpa die lg x pasni???Tp die slalu muncul dlm hidup aku r...aku bukan benci kat die tp ntah la..tp papepon skang ni die dh pergi dlm hidup aku..Its OVER!!Apekah yg dh abis ni??Hahaa....tanggal 26 MEI 2011,maka berakhirlah kesemua EXAM yg telah dijalankan di UUM ni..tiada lg untuk sem ni sbb kami sume dh nak bercuti2 selama 3 bulan oiii...xtaw pe benda nk wat kat umah tu...cari keje la nmpaknye...nk byr wet kete,moto...nk simpan utk kawen nnt..haha.Skang ni pon kat sini dh smakin sunyi dah...tp xlah sunyi sgt sbb de lg dak2 ni yg de kursus la,baksis la,intersesi laa...mcm2.aku pon msih stay kat sini lg wlaupon exam aku dh abis kelmarin lg....haha papepon SELAMAT BERCUTI KWN2...jumpa lg sem dpn...



No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...