Saturday, May 7, 2011

Hari Kelapa

Hahahahahaha....eh eh..awal2 bicara suda ketawa...macam kucing terbatuk lalu sendawa...pandai lak aku bpantun2 yer...hahaha. k rini aku nk citer pasal kepala...eh eh...salah2..nk citer psal kelapa daaa,,,ape yg istimewa sgt ni ttg kelapa smpai aku ade cite pasal buah ni????jeng3....haha...ari 2 aku de joint 1 program ni kat kolej aku..."COCONUT DAY" name progm tuh..klu gune Google Translate msti klua "HARI KELAPA" kan....hehe.So mcm2 la aktiviti yg djalankan mse hri kjadian tu.sumenye tentang KELAPA..nape die x amek Durian ke,Cempedak ke,Betik ke ekk???nasib ko la kelapa....so aku tamau citer pnjang2..korg pon mls nk bace kan...so aku sediakan gmbar2 mase detik kejadian tersebut....















Haaa....ni la gayanye...mcm2 hal hari kelapa ni.yg pnting kitorg enjoy laa.boring xtaw nk wat ape sbb 2 aku joint..haha

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...