Saturday, May 14, 2011

Demam

Huhu....mate dah pedih,berair2..nafas menjadi tak tentu arah,macam wap yang korang masak air (kalau pandai masak la),kepala ting tong..otak kanan kiri berdenyut2.Ape dah jadik ni???Hahahaa....demam melanda.Dah 2 hari demam,tp hari ni yg aku x larat skali smpai tetido awal plak.kalah rumet aku...biase die yg tido awal dr aku tapi kali ni aku berjaya mengalahkan die..haha.Aku pon tak tau la npe leh demam..banyak sangat pikir masalah kot...tp masalahnye masalah ape yg aku dok pikir ni..aku pon tak tau pe yg aku pikir..huahua.papepon td aku dah tido jap dah selubung selimut 1 badan dah klua peluh...petang td aku men futsal tp x banyak peluh lak sebab aku kene jadi keeper.biase aku dok men lintang pukang...lari sana sini,kat mane ade bola kat situ la aku ade.tp kalau jadi keeper ni kene tunggu bola datang je la 2 yang x berpeluh mane 2...pas Isyak td pon rumet aku ajak makan tp aku x larat nak gerak malam ni aku soh die gi dulu la tp aku yang x pegi2..sori ye rumet..haha.aku sedar2 dr tido td dalam kul 2 lebih.firstly kompom tgk tepon punye..ade mesej n ade miskol gak.yg kol 2 jiran tetangga aku gak kat blok ni.diorang ajak men futsal mlm td tp aku dah tido awal...adeh diorang ni bukan nk cakap awal2.yg mesej lak....ehem2.die ckp die xleh study sbb rsaukan aku.yela aku kan demam.menyesal lak bgtaw die..tgk sampai die xleh study.dah la sok die nk exam..x guna betol aku ni kan..aku pon reply la msg die kot2 die dok study ke..die reply gak pastu ckp die baru bgn.adeh...aku pon terus kol die.dah bergayut2 lepaskan rindu sampai kredit aku abis...hehe terharu gak bile ade orang risaukan aku.yela biasenye xde la plak org rsaukan aku slain mak aku..hehe.Mmmmm k la semua,aku pon nak tido dah ni.sebab td pas gayut aku ckp nk tido terus.hehe..kantoi2 (kalau awak bace ni jgn marah yer) hehe...yela2 saya nak tido la ni...huhu GUDNITE =)


No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...