Monday, May 16, 2011

Bile Aku Nak Exam Ni

Mengikut tajuk yang aku paparkan di atas ni bukan bermaksud aku lom exam...tapi aku de gap sminggu lbh sblum smbung aku pnye exam...adoiii bosan betol la de gap pnjang2.klau sem lepas jadual exam aku pon sakit gak la stret sampai 5 hari berturut2.sakit pale otak aku mase 2 xtaw nk bce yg mne 1...yg sem ni lak selang2 memanjang...mcm 2 ssh mcm ni pon ssh..bistu yg camne yg senang???hahaa...de mase sminggu ni pon bkn pon aku leh study sgt...mmg susah la...haha.aku de lg 3 paper je lg.21 hb ni n last 25 hb...2 pon de 2 paper last 2...huhu.InsyaAllah sume leh jawab...betol x betol len kire r...hehee..sepanjang mase aku gap ni keje aku layan movie je la...tgk movie baru2 taun ni...Fast n Furious 5 laa..best 2 mmg best tp x smart langsung...mmg macho giler r citer 2.tp yg x smart langsung 2 sbb aku tgk gambar wayang punye.adeehhhh....nnt la aku cari yg ori pnye xpon tggu dak2 ni download jela...disamping tu keje aku yg len mngedit2 blog aku ni ler...so cepat2 la datang wahai paper examku...aku nk study cepat ni.ko dtg lmbt 2 yg aku mls study ni...kemon ler!!!

Bahasa Arab
Islamic Banking Management
Etika Perniagaan & Tanggungjawab Sosial



No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...