Friday, May 13, 2011

Spider

Ada apa ngan SPIDER????Apa kene mengena aku ngan labah-labah ni??? Mesti korg pon talak taw kan???Hehe....ni bukan binatang labah2 tu yg aku maksudkan tp ni sjenis kumpulan y g aku minat sgt2 dgr lagu2 ni.mmg stail,mmg unic,mmg layan klu dgr lagu2 diorang ni....album yg plg latest diorg tajuk KITA SATU slepas album BINTANG 12.mmg layan la...wlaupon x byk lagu  tp still dpt layan lg...ni antara lagu2 die dlm album tersebut :


01 AJAIB
>lagu TAM spider
>lirik BUDDHI hekayat

02 RASAKAN RESAPKAN
>lagu TAM spider
>lirik M.NASIR

03 KITA SATU
>lagu TAM spider
>lirik KEON

04 TAPI BAGAIMANA
>lagu TAM spider
>lirik M.NASIR

05 BUKAN SALAH AKU
>lagu SPIDER
>lirik M.NASIR

06 KITA SATU (versi piano)

07 BUKAN SALAH AKU (LIVE AKUSTIKA)


aku suka dgr lirik ni...hehe




BUKAN SALAH AKU

tak dapat bukakan mata
walau diri telah sedar

di pagi hari gusar

semalaman melayani
nasib di tinggalkan pergi
dia telah pergi

katanya perpisahan
baik untuk kita berdua, berdua

bukan aku yang salah
tapi dia yang mahu mencari dirinya
itu katanya tapi aku
hanya orang yang sederhana
kau lihat itu, itulah dia

jangan kau risaukan aku
aku takkan buat tak tentu
aku sedar aku siapa
aku sedar aku sederhana








No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda...