Monday, May 30, 2011

Dengan Awak

Pasni cuti 3 bulan.....eemmm3x....dan 3 bulan jgk la x dpt jumpa awak.Tapi papepon sya hepi sgt2...sbb sblum cuti ni kita sempat mghabiskan mase bsama,g jalan2,mkn same2,amek gmbar sme2...ckup sronok utk mgubati rindu selama 3 bulan nnti...kita g pdg besar shopping2 sket...pastu singgah kat tempat burung unta (ostrich)... amek2 gmbr je kat stu..pastu snggah lak kat gua kelam..tp x ley masuk plak sbb ngah renovate lak..cam bese amek gmbar jela..saya pon byk amek gmbr awk jer kn..yela utk kngan..lgpon saya bknnye ade sgt gmbr awk ni.hehe..pastu slame 2 hari terakhir ni sblum awk blk..kita mkn luar kt roundabout depan gate uum jer...yela bdk2 len sume dah cuti..yg tggal pon bdk2 yg de program termasuk saya..cafe pon byk dh ttup...kita g jalan kaki je sbb bru dpt lepaskan rndu sket kn..nk lambat2kan mase..hehe.lgpon dekat je ngan kolej awk.kolej saya jauh sket ngan kolej awk..kita klua ngan rumet awk skali.x sronok la klu org tgk kita jln dua2 kan...hehe.tp saya mmg rase sronok sgt2 mse 2..sedih pon ade gak.sbb mlm ni awk blk dh...emmmm...awk blk umah makcik awk dlu kat Napoh dlm 3,4 hari pastu bru blk Kelantan..Makcik awk dtg amek dlm kul 9.30 mlm td gtu la..awk kol sya pon dtg la kolej awk jmpa pakck makcik awk..sya pon dh penah g umah diorg dh knl2 la jgk..emm rase sdh laa tp sy kan kuat.huhu..sy sedih sbb tgk muka awk yg cam nk nangis.tp awk cover2..hehe..Thanks awk sbb sudi luangkan mase utk sya,habiskan mase ngan saye,teman saya jln2...sy syg awk...InsyaAllah klu umur pnjg kita jmpa lg yer..x lame 3 bulan tu...jap je syg...sy akn tggu awk dan awk knela tggu sy gak yer...jgn lupekan saya yer...jga diri bek2..



Ni kt Padang Besar



Seram2 awak ni nk bg ostrich mkn yer...

5 comments:

  1. saya tahu sapa "awak" tue...beruntung la "awak" ada yg sayang...=)

    ReplyDelete
  2. hehe...aik????cam taw2 suda awk ni...malulah saya awk ni...

    ReplyDelete
  3. awak??sape??nk knal nk knal...

    ReplyDelete
  4. untung la "awak" tue....ehhehe....jge "awak" 2 elok2 ye...=P

    ReplyDelete

Sila tinggalkan mesej anda...